Wednesday, August 31, 2011

No kui kaua ma olin oodanud seda hetke enda elus. Unistanud sellest. Püstitanud selle mehe ja selle bändi enda jaoks väga kõrgele kohale ja kui paljusid raskeid ja vähem raskeid aegu saatnud mööda just nende lugude saatel. Ja täna see juhtus, 31. augustil 2011 lõpuks.. kuigi mu teed on viinud neist vägagi mööda ja igapäevases playlistis ei satu just tihti nende peale siis pilet oli mul ootamas 29. aprilli hommikust saadik. Oi kuidas ma refreshisin tartus sel päeval seda ticketpro lehte ja lõpuks kui pilet oli käes, siis jooksin mööda tube ringi tegemata välja unistest nõututest nägudest mis mulle otsa vaatasid ja mu erutust ei jaganud. Ja täpselt seda oli see väärt, et see hetk kui Chino Moreno astus lavale langes kivi südamelt ja sain elus "must see" listis ühe linnukese jälle tõmmata. 2006. aastal kui see oleks kõik ilmselt veel rohkem tähendanud jäid nad nägemata, aga nüüd, aga nüüüd..  olenemata sellest et ma seisin paduvihma käes, tühja kõhuga ja külmast lõdisedes on nüüd rahulolu tunne lõpmatu. Isegi see väike nohu on seda väärt. Head ööd.

No comments:

Post a Comment