Tuesday, August 25, 2015

---

Ma lihtsalt loodan, et ma ei unusta iialgi, juhtugu mis tahes, seda kõike, mida on õpetanud mulle üks tüdruk, kes on otsast lõpuni headust ja armastust ja ilu täis. Et ma ei unusta kõige võrratumaid hetki ja seda, et mul oli maailma kõige parem lapsepõlv. Ma sain tunda nii palju armastust ja hoolivust ja õppida, mis on sõprus ja perekond. Ärgata igal hommikul kell 8 ja vajuda õhtul hilja voodisse teades, et järjekordne uskumatuid seiklusi täis päev on möödas. Ja mis kõige tähtsam, jagada seda kõike nii nii heade inimestega, et ma vahel mõtlen - mis õnnistus see oli, et nad mu ellu saadeti?
Ma mõtlen ka, et tegelikult toogu ülejäänud elu mis tahes - ma olen üks õnnelik inimene, kes on saanud osa nii paljust imelisest. Kurb on see, et mingitel hetkedel see kipub ununema, aga täna see meenus mulle ja ma sain nii palju uut energiat ja tahet ja inspiratsiooni, et jälle edasi minna. 

Ma nii tahaks seda kõike, mis hetkel mu sees toimub siia kirja panna, aga ma tunnen, et ma ei oska. Istun siin ja pisarad voolavad vaikselt mööda põski alla. Midagi suurt juhtus mu sees ja ma tahaksin seda nii väga hoida. Panna seda tunnet kuhugi väikse purgi sisse ja siis seda sealt teinepäev ka välja võtta. 

Armastan sind mu armas huckleberry finn. Koos kõige sellega, mis sinus leidub ja kes sa oled. Sa ise ehk ei tea, aga sa oled täiesti imeline.  Aitäh, et sa ütlesid mulle täna kõike, mida mul üle kõige kuulda oli vaja. See kõik, mis sa ütlesid armastuse kohta ja see kõik, mis paistis samal ajal su silmades ja see julgus, mis sa mulle andsid ja see sinu igavesti siiras olemine, mis lihtsalt päikese selles hetkel vihma kallavas taevas paistma pani. Aitäh.

Pühin pisarad ja tean, et ma näen sind varsti jälle.

No comments:

Post a Comment